CANLI MAÇ İZLE

2 Haziran 2010 Çarşamba

Zuhal Topal’la İzdivaç 2 Haziran 2010

zuhal topal'la izdivaç
Zuhal Topal’la İzdivaç programına katılan, daha önce Kanal D’de yayınlanan Düğün Şarkıcısı adlı dizide de rol alan ünlü tiyatorcu Tolga Öz, ellerinde çiçekle Bahar hanımla görüşmek için paravanın ardına geçti. Bahar hanımı görüp beğendiğini kaydeden Öz, Anne ben görüşmeye gidiyorum dedim. Sen böyle şeyler yapar mıydın! dedi annem bana. İşin açıkçası ben de evlenme programında evlenmelere sıcak bakmıyordum. ama şimdi.. diye konuştu. Bunun üzerine Zuhal Topal, Yaa! Şimdi düştünüz elime diyerek espri yaptı.
Zuhal Topal’la İzdivaç 2 Haziran 2010 İzle, Zuhal Topal’la İzdivaç 2 Haziran İzle, Zuhal Topal’la İzdivaç Full İzle,Zuhal Topal’la İzdivaç HD İzle, Zuhal Topal’la İzdivaç Son Bölüm İzle, Son Bölüm Zuhal Topal’la İzdivaç İzle, Zuhal Topal’la İzdivaç Tek Parça İzle, Zuhal Topal’la İzdivaç Tek Part İzle,Zuhal Topal’la İzdivaç Full İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder